-

Sjuk :(


Hej alla fina läsare
Har ni haft en bra helg? Min helg har inte varit så himla kul, jag har nämligen varit, och är, hemma på grund av att jag är sjuk. I lördags hade jag ont i örat så igår åkte vi in till läkarstationen i lillstan. Där sa de att jag hade en öroninflammation med sprucken trummhinna, typ influensa och halsfluss, så nu måste jag äta pencilin (stavas) tre gånger om dagen. Det här inlägget kanske inte var så kul att läsa men jag vill bara att ni ska veta varför jag inte bloggat/bloggar så mycket just nu. Idag känner jag mig lite bättre så jag kanske går ut i det varma och fina vårvädret och fotograferar lite.

P.S Bilden ovan är från förra veckan när snödropparna precis hade slagit ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0