-

Rubriken spran iväg

Hej alla läsare
Jag har funderat på att jag önskar mig Justin Biebers parfym Someday i födelsedagspresent och jag har insett att jag inte gör det egentligen. Jag har ju inte ens luktat på den och tänk om jag inte tycker om doften. Så därför har jag strykit det från min önskelista. Men men nog om det nu. Idag har jag varit hemma för att jag vill vara helt säker på att jag är frisk innan jag går till skolan, jag har inte gjort så himla mycket. Fast aldeles nyss tittade jag på Vampire Diaries som är awesome :D Imorgon tänker jag nog fråga pappa om vi kan sätta upp studsmattan, det är ett riktigt vårtäcken ^^ Sen ska jag nog vara ute, om det är bra väder, och fotografera. Men vi får se vad som blir gjort. Ha en bra fredagskväll

Kommentarer
Postat av: Me <3

Jag tycker att du ska önska dig Someday by Justin Bieber den luktar såååååå gott <3 kramar!

2012-03-18 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0