-

P.S i love you

Hej alla söta läsare
Jag är ledsen att jag inte bloggade igår men jag hade verkligen inget intressant att skriva om. Idag kom en av mina finaste bästa kompisar Sasha, eller Saschis som jag kallar henne i bloggen, hem från en två veckors semester på Teneriffe, I´ve Miss You Sweety ♥ I skolan hade vi slöjd för första gången den här terminen, nu har jag träslöjd som jag tycker mindre om än syslöjd, och egentligen är det ett av mina favoritämnen men jag gillar inte träslöjd så himla mycket. När jag hade kommit hem började det helt plötsligt snöa mitt i allt regn som har varat under hela dagen, och jag blev SÅÅÅ gad! :) Tyvärr har jag ingen ny bild att bjuda på, den här bliden ↑ är från we♥it ;)
P.S här är en länk till Saschis blogg ♥ ↓
Fina Sascha tillsammans med söta Foki ♥

Kommentarer
Postat av: Ally♥

Sööt blogg♥



En av mina läsare länkade din blogg så jag tänkte kolla liite♥



Puss & Kram från sötaste Ally♥

2012-01-14 @ 13:54:18
URL: http://richbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0