-

Sämst uppdaterning

Hej alla läsare
Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket, det beror på att jag är i skolan fem dagar i veckan, har innebandy två eller tre dagar i veckan och sen blir det inte så mycket tid kvar . . . men nu ska jag iallafall bättra mig. Igår efter skolan var jag ensam hemma fram till innebandyn då jag träffade Tove och alla andra kompisar på innebandyn :) idag i skolan har det väl varit en okej dag, inte våran längsta men ändå. Just nu sitter jag som ni kanske märker och bloggar lite grand, till detta inlägg har jag lagt upp en av vinterbilderna som jag tog här om dagen :) Vad tycks?
Nu ska jag se vad det är på TV och sen tittar jag till bloggen, och den här gånen LOVAR jag att blogga mer :D
P.S om det är någon som undrar så har jag rediskerat bilden på www.picnik.com som tyvärr kommer att tas bort den 19 april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0