-

Beautiful Sun

Hej alla underbara läsare
Idag vaknade jag vid halv sju tiden eftersom att vi har haft en innebandymatch som började runt klockan halv nio, men även om de flesta var sega på uppvärmningen så blev vi pigga lagom tillls matchen startade. Matchen slutade med att vi vann med 6-0 en bra. Det var väldigt bra att vi vann så att vi för bättre självförtroende efter cupen ;)
När jag kom hem tog jag en snabb dusch, vilade en stund och sedan gick jag ut i det fina vädret och tog en massa fina kort som kommer upp på bloggen. Ett av korten som jag tog ser ni här ovan ↑ Det varma ljuset i bilden beror på att det var solnedgång när jag var ute och fotade. Jag tog väldigt många fina bilder idag och blev ganska så nöjd fast det var också väldigt många som jag raderade p.g.a att de blev suddiga, men men alla foton kan ju inte bli bra ;) Imorgon ska jag nog ringa till finaste Nea och se om vi kan göra något :) Om du läser det här kan du väl ringa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0