-

Do not worry, i have not forget you :)

Hej om ni undrar varför jag inte har uppdaterat så är det för att jag hade innebandy igår, jag har det på måndagar och onsdagar bara så att ni vet att det inte blir så mycket bloggning då. Idag efter skolan gick jag och Sascha hem till mig, vi åt mellis och bestämde oss för att gå till en pulkabacke, som finns vid skolan, och åkte lite grand :) Vi hade verkligen kul idag. Nu måste jag tyvärr avsluta detta inlägg, jag ska snart gå och lägga mig och dröma sött ♥
Hoppas att ni haft en bra dag och får en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Hanna Hellbom

Hejsan! ville tipsa om mimmiiiss.blogg.se :)

inte avslöja men hon fyller år den 22a februari så du får ine säga att jag berättat men tycker hon förtjänar en gratulation då :)

Följt hennes blogg ett bra tag nu så tycker hon förtjänar detta :)

Kram♥

2012-02-01 @ 23:45:20
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0