-

Melodifestivalen

Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100, AF-S Nikkor 55-300mm
Redigering: Jag, Paint.Net
Hej alla finisar
Idag har jag och pappa åkt in till innebandyhallen där jag bor för att titta när A-laget spelade, de slutade med att de vann med 4-1 :) Innan middagen, som bestog av köttfärspaj, så tog jag en väldigt lång, varm och skön dusch. Nu sitter jag i soffan framför Tv:n och tittar på melodifestivalen, inga jättebra låtar men de flesta är väll okej ;) Imorgon ska det enligt SMHI bli riktigt soligt och fint väder så jag kommer nog att gå ut på en fotorunda i skogen bakom mitt hus. Nu ska jag fortsätta att titta på melodifestivalen så ses vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0