-

Påskhelg

Sööta kossor ♥
Hej alla finfina läsare
I helgen har jag inte kunnat blogga för att jag har varit på min mormor och morfars landställe och firat påsk. Vi har haft det awesome. Första dagen när vi kom dit så gick vi på en lång promenad, vi träffade på några jättesöta kossor som stog och betade i en hage ^^ Dagen därpå kom min kusin Ebba och hennes familj. Vi gick och hälsade på hos några andra kossor som står vid en ladugård som ligger jättenära mormor och morfars landställe. I ladugården finns det också jättesöta små kalvar som vi kikade in hos. På lördagen letade vi efter påskägg och åt god påsklunch och middag eftersom att det var påskafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0