-

Julklappar :)

Hej alla fina läsare
I detta inlägg kommer det bara bilder på saker som jag fått i julklapp, men vissa saker har jag inte tagit kort på men nästan allt är fotat ;)
Cupcake-halsbandet som jag nämde förut, jag fick halsbandet i den söta lilla asken
Ett rosa läppglans, märket är IsaDora
Pressentkort på H&M laddat med 400 kronor
Ett kit från TheBodyShop i doften moringa - En tvättgrej som man kan ha i duschen, en test på moringa bodybutter, en moringa showergel, en moringa bodyloition (stavas) och en svart mascara från TheBodyShop som inte hörde till kittet men jag tog med det ändå :)
En broderad "duk" som min farmor har gjort
En bild på alla "små-grejer" tillsammans ;)
En rosa halvlångärmad tröja från H&M
En jättefin långärmad tröja från Desigual som jag har fått från mammsen, Thank You Mom!!! ♥
Ett par leggings från H&M som har fejkskinn på knäna
En långärmad tröja med luva
Näst sisst en TopModel målarbok
Och sisst, men inte minst, Harry Potter och dödsrelikerna del 1 och 2 (Harry Potter 7 och 8)
Ledsen om bilderna inte är så bra, jag har tagit den med mobilen och har inte orkat rediskera dem, I´m So Sorry! Förutom de här sakerna har jag också fått en jacka, en trisslottsgrej, en nagelfil, en pyamas (pyamasshorta och byxor) och spelet Picasso :) See You Later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0