-

Fotogeniquee - Maja & Petronella

Hej alla läsare :)
Jag är med och tävlar i en fototävling med temat ljus som Maja och Petronella på Fotogeniquee har. De som deltar i tävlingen har möjligheten att vinna en valfri produkt från Tvspelweb.se ;) Jag tävlar med bilden ovan som jag tycker är väldigt speciell - ljuset reflekterar sig så vakert i Neas kameralins och gör ett väldigt vakert ljus i bilden, och det är så jag tolkar temat ljus i bilden. Om jag vinner har jag valt att välja ett Close-Up filter som är ett billigare alternativ till ett macroobjectiv. Jag har valt det eftersom att jag skulle ha stor nytta av det då jag gillar att fotografera närbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0