-

Blåsippor

Hej alla läsare
Igår hade jag tyvärr inte tid och ork att blogga eftersom att jag hade innebandy. Oturligt vis så tror jag att jag vrikade foten, jag trampade snett och trillade, sen efteråt hade jag väldigt ont. Idag känns det lite bättre men det gör fortfarande ont. Idag hade vi elevens val i skolan och jag har valt bild och skapande. Det var ganska kul och vi fick göra byggnader i lera. När jag komm hem satt jag först framför tvn med datorn i knät, nu har jag precis varit ute och fotograferat blåsippor ^^ Det finns hur mång som helst vid vårat hus. Jag skulle vilja ha tips på vad ni vill att jag ska fotografera eller blogga om, så lämna en kommentar om ni har något förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0