-

My favorite accessory

Hej alla undrebara läsare
Idag i skolan så har vi haft bild! Det är ett av mina favoritämnen i skolan. Vi skulle måla ett valfritt motiv fast i barockstil, det är en stil som fanns på 1600-talet och början av 1700--talet, men hur som helst så var det väldigt kul, ingen blev klar så vi kommer att fortsätta nästa vecka :) Nu ska jag berätte det som jag hade tänkt. Jag gillar verkligen accessoarer, jag gillar många typer av accessoarer men min absoluta favorit är väskor :) Väskor är så härliga och kan se så olika ut, de är snygga till nästan allt och passar i nästan alla lägen. På bilderna här nedanför ser ni treav mina favoritväskor som jag precis fotade ;)
En fejk louis vitton (stavas)
Fina detaljer
En väska som mamma har köpt i Thailand
Också fina detaljer
Och så min absoluta favorit, min Desigual väska
Många fina detaljer här med
Det här är som sagt mina tre favoritväskor, men nu kommer mamma hem och jag ska hjälpa henne med maten så vi ses senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0