-

Shoping in my ♥

Hej alla fina bloggläsare
Idag vaknade jag av att hela mitt rum var helt ljust av solen, tyvärr försvann den bara några minuter efter men men. Efter frukosten och en varm lång dusch sen åkte jag och mamma till Täby Centrum som jag berättade igår att vi skulle göra. Jag köpte många linnen, jag hade tänkt köpa en jättefin vist spetströja från Gina Tricot men tyvärr så fanns den inte i vit. Det får bli någon annan gång. Istället köpte jag fyra olika linnen från H&M, jag fick ju ett pressentkort med 400 kronor på H&M i julklapp som passade bra att använda nu ;) Sen köpte jag ett nagellack på Åhlens. Här kommer bilder på alla linnen och nagellacket som jag köpt idag :)
Tre stycken linnen, alla är från H&M
Ett grönglittrigt nagellack från Åhlens, märket är O.P.I
Det var grejerna som jag köpte idag och jag är väldigt nöjd med sakerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0