-

Bilder från shoppingen

Hej alla underbara läsare :)
Idag när Sascha och jag vaknade så åt vi frukost som bestog av en varm kopp te, aprikoskräm coh en smörgås. En stund efter frukosten så åkte vi två och Saschas mamma till ett gymm, där de brukar träna, och tränade, efteråt var jag ganska utmattad men ändå väldigt pigg :) Men nu till saken, här kommer bilderna på de sakerna som jag köpte igår ;)
Plånbok från Accesoarize 69 kr
Linne från Kappahl 80 kr
T-shirt / Magtröja från Ginatricot 99 kr
Det var grejerna som jag köpte och I LOVE THEM! Specielt tröjan från Ginatricot ;)
Jag skriver inte mer ikväll eftersom det är skola imorgon och så ska jag se på Vampire Diaries nu så vi ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0