-

Beautiful Friends

Nikon D3100, AF-S Nikkor 18-55mm Bild från imorse :)
Hej alla glada läsare (och alla sura)  ;)
Idag efter sklan gick jag (såklart) hem med Emmi, Tove och Sascha. Vi flummade jättemycket. En grej som är nytt är att Tove nu mera har lite mörkare hår, hon har tonat det så att det är lite kastanjebrunt :) GUD VAD FINT DET ÄR TOVE!!! :D Imorgon ska vi åka skridskor med klassen vilket jag egentligen tycker är kul, men det blir inte så himla kul när man åker med klassen tycker jag. Just nu är jag inne på Facebook och bloglovin´ och jag ska precis göra iordning lite gott varmt te och en smörgås, så vi ses senare ;)
P.S Love you my beautiful friends ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0