-

Friend-project

Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100, AF-S Nikkor 18-55mm
Model: Jag

Hej på er alla fina läsare
Jag har precis gjort lite av min spanskaläxa och nu sitter jag och äter middag med datorn i knät :)
Igår innan innebandyträningen gick jag hem till finaste Tove, för er som inte vet så har hon nyligen skaffat två dvärghamstrar som heter Piff och Smurfen :) Så dom kelade vi lite med ^^ Idag i skolan fick vi veta att vi troligtvis ska göra ett fotoprojekt, då vi ska ha en utställning med foton, med "rubriken" vänsakp :) Efter skolan gicka jag hem ensam till mig och gjorde lite läxor och bara slappade lite, ibland behöver man verkligen ta det lungt ;) Nu ska jag gosa ner mig i sängen och se vad som är på Tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0