-

Sleep over twice :D

Hej alla finisar ♥
Igår blev det sova över med fina Sascha och vi hade det så awesome! Jag har också laddat ner en app på min mobil som spelar in ljud som man gör på natten, den använde vi och det blev några konstiga ljud :) Sascha sa något i sömnen om att hämta halm eller något sånt ;) Imorse när vi vaknade vid runt nio så låg vi länge kvar i sängen innan vi gick upp och drack ett jättegott te med karamellsmak ^^ Sen tog vi också lite senare två mackor. Senare på dagen åkte Sascha till Kista Centrum och jag till innebandyträningen, tidigare idag bestämde vi oss för att vi skulle sova över igen vilket är AWESOME! Så nu sitter jag här med söta Sascha hemma hos henne ikväll också ♥ hoppas att ni har haft en bra och fin vårdag så ses vi imorgon.
P.S Ni får en arkivbild eftersom att jag bloggar på Saschas dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0