-

Forestpictures

Foto: Jag
Utrustning: Nikon D3100, AF-S Nikkor 55-300mm
Redigering: Jag, Picasa & Paint.Net
Hej alla läsare
Hoppas att ni har haft en bra dag, det hade jag till en början men nu har jag insätt att jag håller på att bli sjuk :( Jag har ont i huvudet, är snorig, har lite ont i halsen och är jättetrött. Iallafall så har jag ju varit ute idag och fotot lite jag blev väldigt nöjd med fotona men det blev inte så många som jag hade tänkt ;) Just nu ligger jag i sängen och tittar på TopModel Sverige. Jag kommer nog inte att blogga mer ikväll eftersom att jag måste vila.

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D



Du hittar bloppisen på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-02-13 @ 22:52:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0