-

Skrattattack :D

Idag efter en ganska kort men tråkig skoldag gick jag och söta Saschis hem till henne. På vägen hem till henne kom det några killar förbi oss på en sparkcyckel, vi gick precis ner för en backe + att det var väldigt halt, och precis när jag och Saschis är inne i värsta skrattattacken trillar dom, självklart börjar vi asgarva ännu mer men nu kommer vi till det pinsamma, helt plötsligt börjar jag asgarva samtidigt som jag skriker och det hördes typ över hela området där vi var, killarna som ligger i en hög på marken tittar konstigt på oss och jag ville bara försvinna ut u tomma inte :D Men iallafall. När vi kom hem till Saschis fumade vi så himla mycket, så alla som går i min klass bered er på flumvideos imorgon! :)

Nu när jag är hemma kan jag lika gärna berätta att jag och mammsen har gjort jättegott julgodis som just nu skår i kylskåpet och stelnar ;)

Kommentarer
Postat av: Linniz♥

Vaa? Jag fattar inte... "När vi kom hem till Saschis flummade vi så himla mycket åt alla som går i min klass" Vad ska det betyda? Att ni sa saker om oss lr?

2011-12-17 @ 19:11:04
URL: http://apellafrahojbos.blogg.se/
Postat av: Allan<3

beredd* :)

2011-12-18 @ 11:15:40
URL: http://jbfaan.bloggo.nu
Postat av: Julia (Julisen)

Hej Linniz, tack för att du var uppmärksamm, det ska stå "Så alla i min klass bered er på flumvideos"

2011-12-18 @ 20:17:07
URL: http://juliaslife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0