-

See You Soon ♥


Hej alla underbara läsare
Igår gick jag och pappsen till min farmor och farfar på eftermiddagen för att äta lunch där tillsammans med några andra från släkten :) Men vi blev kvar lite längre än vi hade tänkt och kom hem lagom till det var dax för middag. Jag tittade även på de nya harry potter-filmerna som jag har fått, de två sissta filmerna i harry potter-serien är verkligen suveräna!!!
Idag har jag varit med en av mina bästa kompisar Nea som jag har skrivit om förut, som vanligt var vi värsta datanördarna och satt framför datorn hela dagen ;) men cirka klockan fyra kom hennes pappa och hämtade henne, de behöver nämligen packaa idag för imorgon far de iväg till prag, Lycka till på resan och See You Soon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0