-

Gothika

Hejsan alla läsare
Idag efter skolan gick jag, Tove, Emelie och Linn hem till mig, först velade vi väldigt länge vem vi skulle gå till men tillsisst gick vi hem till mig. Vi åt lite mellis framför Tvn, efter det ville vi se på en film och vi valde Gothika som handlar om en kvinna som arbetar på en psykhem, efter att hon sätt en tjej med skärsår brinna upp är det hon själv som är patient på psykhemmet. Jag har sätt fimlen en eller två gåner innan och fattade inte riktigt hur allt hängde ihop, men efter den här gången förstog jag precis. Jag ger filmen 4.5 stjärnor av 5. Här ovan ser ni som ni kanske förstår trailern till Gothika, men om ni är väldigt rädda för skräckfilmer så kanske ni inte ska se den även om jag inte tycker att den är jätteläskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0