-

Dagen med kompisarna

Hej idag har jag, som jag sa förut, varit i lillstan och tittat på bio, filmen som vi såg heter Kvarteret Skatan reser till Laholm och denvar väldigt rolig. Efter en rolig bio med myckeet skratt gick vi till hotellet och åt brunch. Först åt jag lite "vanlig" mat och sen efter det kom det bästa - Hur mycket pannacotta (stavas) och chokladmousse som helst ^^ och efterso att det var brunch fick man äta hur mycket man ville. Av mina fina kompisar fick jag:
Av Nea en fin lite "väska" som innehöll...
...fem olika ansiktsmasker...
...tre olika nagellack...
...och ett läppglans som luktar vanilj ^^
Av Sascha fick jag en liten ask med jordgubbskarameller (till vänster) och en jättesöt cupcake med jordgubbsdoftande handkräm (till höger) ♥
Av Tove fick jag jättegulliga cupcakehörlurar :)
Av Emelie fick ajg också tre olika nagellack (likadana som de från Nea) men de är hos pappa så jag har inte fotat dem. Jag vill tacka alla mina fina vänner för de underbara pressenterna :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0