-

Sleep over with Nea

Nikon D3100, AF-S Nikkor 18-55mm
Hej alla trötta läsare (och alla pigga, själv är jag trött)
Imorgon när jag vaknar ska jag tagga inför morgondagens match, efter matchen, cirka klockan fem, så kommer jag förmodligen att vara hemma hos Nea om inget konstigt händer. Vi ska, precis som runriken säger, sova över :) Jag kommer att ta med mig min kamera och vi kommer att fota massor! Imorgon ska det enligt väderprognosen vara ungefär likadant väder som idag, alltså ganska okej foto-väder ;) Vi har bestämt oss för att fota mång vinterbilder men det blir nog andra bilder också :) Nu måste jag tyvärr säga God Natt och Dröm Sött ♥ See you tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0