-

School toworrow...good or bad?

Nikon D3100, AF-S Nikkor 55-300mm (arkivbild)
Hej hej alla glada läsare (och alla sura)
Idag på innebandyträningen var det iskallt i innebandyhallen, så de flesta sprang omkring i tjocktröja på uppvärminingen. Förutom det var det en bra träning ;)
Imorgon är det skola vilket jag tycker är både bra och dåligt. Vad tycker ni? Det som är bra är att jag kommer att få träffa alla mina fina kompisar igen, det som är dåligt är att man måste gå upp tidigt och sitta i skolan och jobba, men men sånt är livet.  Nu har även min finaste kamera kommit hem hit till mammsen, så imorgon blir det nog några nya bilder :)
Nu ska jag se på "Sveriges mästerkock" som går på fyran.
P.S  Om någon vill ha länkbyte eller har någon fråga så komentera bara i detta inlägg, eller i något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0