-

Open fire

Nikon D3100, AF-S Nikkor 18-55mm
Hello
Idag har jag tyvärr inte unnit blogga så mycket, först var jag ju i skolan, det var inte så himla jobbigt även om det var första skoldagen, efter skolan gick jag och en av mina kompisar Linn hem till min pappa. Sen kom mammsen och hämtade mig. Lite innan maten tände vi en brasa som efter en timme hade börjat glöda så vakert att jag tog några foton :) Ååå vad jag älskar att sitta och mysa framför en sprakande varm brasa med familjen ♥ Efter maten behövde jag träna på min spanskaläxa som vi har till imorgon, men nu fick jag lite tid över att blogga innan jag ska gå och lägga mig, ska gå och fixa mig iordning för sängen nu så vi ses imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0