-

New Design

Hej alla fina läsare
Tyvärr har jag inte kunnat blogga på länge för att jag har varit på innebandycup, det gick inte så bra men vi hade väldigt kul! :)
Men det var inte det jag hade tänkt att säga. Jag har gjort en ny header till bloggen och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Vad tycker ni? Det är jag själv som har tagit bilden och rediskerat den lite och vet ni vad, jag och pappsen har köpt en systemkamera!!! Jag betalade hälften och pappa betalade hälften. Själva systemkamernan är en Nikon d31000 och det ingick två objektiv, ett AF-S Nikkor 18-55mm och ett AF-S Nikkor 55-300mm. I AM SO HAPPY!!! :D Så nu kommer ni att få många bilder upplagda på bloggen.
P.S om det står Photography by Julisen någonstans på någon bild så är det jag som har fotat ;)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Syggt! Grattis till kameran, det är du värd loppan! Hoppas på många fina bilder nu. Puss puss från "red-eye"

2012-01-06 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0