-

Good Morning

Nikon D3100, AF-S Nikkor 18-55mm (arkivbild)
Hej alla glada läsare
Idag vaknade jag klockan åtta för att jag verkligen behöver vänja mig vid att gå upp tidigt, de senaste dagarna har jag vaknat vid tolvtiden och imorgon börjar skolan så jag var tvungen att vakna mycket tidigare idag. Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt innan innebandyträningen, helst skulle jag vilja gå ut och ta massa kort men min kamera är hemma hos pappsen så det går inte, jag ska förmodligen hämta den efter träningen så jag har den här :) På onsdag kommer en av mina bästa kompisar Saschis hem från Teneriffe så på fredag ska vi vara med varandra vilket ska bli såå kul :D Saknar dig Saschis ♥ Nu ska jag äta frukost så jag updaterar senare under dagen.
P.S Ni ser kanske att jag har skrivit Nikon D3100, AF-S Nikkor 18-55mm under bilden, det första (Nikon D3100) är vilken kamera som jag har fotat med och det andra (AF-S Nikkor 18-55mm) är vilket objektiv som jag har använt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0