-

You only have one life, so take care of it

Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100, AF-S Nikkor 55-300mm
Hej alla sötisar (Ursäkta lite konstig rubrik)
Igår hade jag tyvärr inte tid att blogga, först var jag i skolan och för er som inte vet så heda jag och alla andra 6:or i hela Sverige nationella proven, det kändes som att det gick ganska bra, efter skolan åkte jag till tändläkaren och det gick bra, sen hade jag innebandyträning och när jag kom hem efter en hektisk dag orkade jag inte blogga. Idag efter skolan gick jag och mina fina kompisar Emmelie, Tove, Linn och Nicole hem till mig, vi flumade som vanligt och nördade ett jättebarnsligt spel :) Nu har dom gått hem så jag sitter här och bloggar och tittar på 90210 som går på fyran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0