-

Dan före dopparedan ♥

weheartit

Hej alla fina läsare
Igår när jag hade kommit hem från Nea kom jag hem och såg att det låg massor julklappar på golvet (vi har inte ställt in granen än, vi ska göra det idag) och jag blev överlycklig :) Efter att vi ätit middag gick jag upp på övervåningen och tittade på Tv. Några av mina kompisar brukar titta på Vampire Diaries och har sagt att det är jättebra, därför slog jag på datorn och tittade på ett avsnitt och blev helt uppslukad! Så nu ska jag börja titta på det, det brukar gå på Tv6 på fredagar klockan 19.00 men när jag tittade i tidningen så är det inte idag för att det kommer en film idag istället ;( Så typiskt, precis när jag vill börja se på Vampire Diaries så går det inte på Tv:n
Idag kommer min mormor och morfar hit, vi ska fira jul ihop med dem och det är ju faktiskt julafton imorgon :D Idag när jag vaknade tänkte jag "JAA! Idag är det julafton!" men nej. Nu ska jag fixa mig iordning och vänta på att mormor och morfar kommer :)

Kommentarer
Postat av: Allan<3

iordning*

2011-12-23 @ 12:58:37
URL: http://jbfaan.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0