-

Täby Centrum

Hej alla läsare

Under de senaste dagarna har jag inte haft tid att blogga, i fredags var jag först i skolan till klockan halv åtta, vi hade en heldag med våran pararellklass och sedan kollade vi på film, efter att vi tittat klart på filmen åkte jag och Tovis till hennes medryttarhäst Dilba som är SÅÅ himla söt! Igår hade jag innebandymatch och tyvärr förlorade vi, det laget som vi mötte spelade väldigt fult och tacklade två i mitt lag över sarjen. Efter matchen var jag helt slut. Därför har jag intehunnit blogga ;)

Idag vaknade jag vid tiotiden och till min besvikelse hade snön som kom igår smält bort ;( Men jag hoppas att det kommer snö till julafton. Efter en liten frukost åkte jag och pappsen till Täby Centrum för att handla de sista julklapparna nu innan jul. Nästan alltid när jag åker till Täby Centrum brukar jag träffa någon som jag känner och idag träffade jag fyra personer som jag känner, tre från mitt innebandylag och en annan kompis :) Men nu har jag alla julklappar klara så nu ska jag bara slå in de sista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0