-

*****piss data!

Hej jag hatar verkligen min dator mig själv just nu!
För några dagar sen kunde jag inte lägga upp inlägg från min dator, men sen funkade det i typ 2, 3 dagar. Efter det tappade jag bort laddkabeln, men som tur var (trodde jag) så har vi en annan dator men där hade någon slarvat bort nätverkskabeln men nu äntligen har jag hittat både laddkabeln och nätverkskabeln :)
I måndags åkte vi med hela klassen och fäktades. Jag tyckte att det var okej men det är inget som jag vill göra igen. I tisdags var det Lucia och då lussade de som går i trean för hela skolan och då fick jag sån där härlig julkänsla som men kan få innan jul ;) Men en sak som gör mig riktigt ledsen är snön, vart har den tagit vägen?! Men i helgen är det sagt att det ska koma snö så jag håller tummarna och hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0